Jako podnikatelka na malém městě již dávno moc dobře víte, že jakou pověst si člověk u zákazníků udělá, taková se ho ještě dlouho drží. A toto osvědčené pravidlo není radno podceňovat, jinak se může stát, že člověk jako podnikatel dopadne velice bídně a jeho podnikání zkrachuje dřív, než vůbec začne. Takových případů už tady bylo také dost, dokonce i ve vašem sousedství. A z těchto příkladů je potřeba si vzít ponaučení.
Nízká cena neznamená vždy výhru
Třeba vy už moc dobře víte, že lidé se orientují podle ceny, ale zároveň také podle kvality výrobků. Jistě, záleží jim na tom, aby cena výrobku byla co nejnižší, ale rozhodně ne za každou cenu. Protože existuje určitá hranice, kde se to už člověku nevyplatí. Když si třeba koupíte hodně levný výrobek, který se vám po prvním nošení téměř rozpadne, tak to je opravdu špatná investice. Takový výrobek nikdo rozumný nechce. A proto ke svým nákupům textilu využíváte velkoobchod wolf, u kterého máte jistotu, že nastavený poměr ceny a kvality zboží bude vždy na té nejlepší možné úrovni.